Name:
Phone no
Email Address:
Where Do You Live?
How Can We help You? Lose Weight
Gain weight
Improve Skin
Improve Health
Increase Energy
Nutrition For Pregnancy & Lactation
Earn Extra Income

This HTML form was created by Freedback.

ADS

I'm Falling in Love with cik dot..dot..

Wah, wah, wah...i'm falling in LOVE gitu ye..hahahahahahahahaha

Macam xcukup pulak masa time ber'cintan' beruk dulu..Huh, bukan apa, tiba2 macam nak kongsi apa yang aku rasa masa aku agak terjatuh cinta dengan-nya..by the way, remember, cinta yang hakiki hanya pada-Nya ye..so ini cinta yang sampingan2 sahaja, cinta yang fana' bermakna cinta yang xkan kekal la maksudnya tu..wah..wah.wah.. aku dah pandai bermadah pujangga weh.

Okeh, back on the track..so cinta apa ya?? Mesti la cinta baru aku.....

Wah macam xsabar2 kan korang nak baca episod seterusnya. So for you guys info, i jatuh cinta pada scarf or shawl or selendang...huhuhu..that's my new love..
Macam betol2 falling in love la pulak, sebab aku dah termula suka memakainya, aku dah suka menggayakannya kerana ada seseorang telah memberitahuku bahawa org yang memakai hijab/tudung/seumpama nya kini telah mula diterima ramai dan untuk memberi penampilan yang istimewa kene lah berani menggayakan nya. so u're be a leader and others will follow u....

Ni statement from somebody yang menyebabkan aku bersemangat utk terus memperjuangkan kemuslimahan aku sebagai seorang muslimah yang sejati...(amin...)

Paling yang aku tersangat jatuh cinta adalah pada materials yang berasaakan cotton. Sebelom ni aku hanya suka untuk memakai tudung jenis 'lycra'. senang, mudah dan cepat.

Tapi, kenapa pula beralih arah kepada shawl???

Kenapa ya?kerana lycra haruslah mengiron nye atau kene menjaga kepala tudung itu sendiri. Ia adalah salah satu syarat wajib yg terpakse aku ketepikan kerana aku adalah seorang insan yg sgt suke travel, jadi secara automatiknya, penjagaan kepala itu adalah melanggar syarat..arghhhhhh....

Kalau kita compare kan melalui shawls, ia agak senang di lipat, dibungkus, dan di gulung2kan mengikut citarasa sendiri....best.best.best...hahahahaha

So, pasni kalo gi jalan jauh or mane2 xperlu la risau akan kehancuran kepala nya itu.

Tetapi, diingatkan, bukannya aku membenci atau menidakkan kemudaha tudung sarung, aku masih lagi memakainya cuma kasih syg nya sedikit berubah la dah...... tapi hanya shawl COTTON ye, yang lain aku xpernah lagi cuba, nanti dah cuba aku updatekan keserasiannya.. dan mengikut pandangan Mr.Buddy ku yang tersayang, aku agak cool+cute memaikai nya..ahahks, aku memuji diri sendiri jela..memandangkan die kan suami aku, so aku rase mcm die nak jaga hati kot..hahahahaha

Whatever la, janji keselesaan menjadi peneman ku kerana, menutup aurat adalah wajib, so kewajipan itu yg penting.


So inilah antara pic aku memakai "selendang COTTON" yang sgt istimewa kerana aku rase selesa dan...aduh bape byk dan daaaaa... ditambah dgn aksesori iaitu "inner neck" yang sgt cantik, bergaya dan harge pon agak bergaya..hahahahaha.....inner neck yg best..betol2 aku rase mcm nak pakai je selendang selalu.senang, kerana dalam kete pon boleh wat, xpayah pin2..serabut.

So, kalau pic aku yang xcantik ini menjemukan mata sesiapa atau mengundang kemarahan yg maksima kepada sesiapa, harap dimaafi ye....






Okeh, semua pic di atas adalah selendang cotton yang sgt sejuk dan menarik hati pada pandangan aku. So kalo nak dapatkannya, sila lah ke blog http://annurrizqy.blogspot.com/. tanye2 lah disitu ye..hehehehe

Maaf la teriklan plak ye, tapi serius mmg selendang ni best, sebab nye, macam2 bentuk aku boleh gayakan nya...betol xtipu.....tgk pic yg lain ye


Dan yg hitam atas kepala yg aku pakai itu adalah inner neck yg sgt selesa..huhuhuhu....so utk muka aku yg xcantik ni, boleh la nak cube2 pakai syiria ke shawls ke memandangkan inner neck ini membantu membentuk muka aku kepada sangat sesuai rasanya memakai selendang..hahahahaha



Ha, ini la inner neck nye...pada aku sgt 2 la comfirtable ye...tahnks to kimi mclaren coz yang menjualkan kepada aku..hahahaha


So, tamat la cite falling in love with selendang........


Lots of Love
Izzati Iskandar

2 comments:

MOH KEMBARA said...

Salam Izzati, tudung cantik, model cute...hmmm yg mana nak pilih nih?

IZZATI ISKANDAR said...

uishhh..akak ni..mengarut jek..hahaha...ade plak cute model tu.....ishh, salah tgk ni.....

IZZATI dan ISKANDAR

Daisypath Anniversary tickers