Name:
Phone no
Email Address:
Where Do You Live?
How Can We help You? Lose Weight
Gain weight
Improve Skin
Improve Health
Increase Energy
Nutrition For Pregnancy & Lactation
Earn Extra Income

This HTML form was created by Freedback.

ADS

My Family Celebrity Yang HOT

Wahhhh.......my gorgeous family members now HOT than world celebrity??is it true?? Yeah, u all always rock my heart (Mr.Buddy and Mr.Debot)....x.o.x.o.x.o


Why and What?

For sure semua tertanye2, ape dah jadi ngan 'makcik' ni mengarut2 bagai..hahahaha...ni adalah kisah benar dan korang kene stay dan bace sampai habis walaupon xikhlas nak membaca nya, buat2 la ikhlaskan hati korang yek..

Ni saje je entry pasal Look-alike

So, i bring u all some picture yang not exactly same but ade lah iras2 kot pada mata pandangan aku jela. Kalau korang nak lihat dan pastikan mereka adalah serupa, so korang kene pinjam mata aku dan melihat melalui mata aku, kalau x, mesti pandangan kita xsama.hehehehe

Two (2) world celebrity yang memang gorgeous dan hot pada aku (rase nye bukan aku je kot, org lain pon sume agak minat kot nagn diorang) dan memang make me feel like crazy..

Okeh, here my Mr.Buddy before MARRIED look-alike

Ian Somerhalder or known as Damon Salvatore in Vampire Diaries.
Yela, korang jangan xpercaya, tu sebab kene tgk melalui mata aku...hahahaha.....Ni sebelum kami KAHWIN, tu sebab teros aku tangkap cintan dengan Mr.Buddy aku ni...xpercaya juga???ce tengok pic ni

Terkejut x????hahahahaha...style jek yg same....

Itu sebelom kami kahwin....so after MARRIED lagi HOT..hahahaha xpercaya?? ce tgk nih.........

David Beckham *football player

Ha, asal korang gelak2?? xpercaya Mr.Buddy macam Beckham?? Yela Beckham selepas kawen la..mase dah de anak, so Look-alike die la.....style jela...(hehehehe) that's why la aku tangkap cintan dan berbunga2 jiwa aku..hehehe



Ada style celebrity x Mr.Buddy aku??bile dah kawen ni cita2 nya nak jadi bapa mithali...amin..hahaha

So, at the end,walaupon Ian Somerhalderdan David Beckham adalah antara jejaka pujaan dunia yg hot, tetapi utk aku, yg sentiasa HOT+COOL yg sentiasa tempat 1 dalam carta hati aku adalah 

Mr.Buddy ku segak

Mr.Debot ku yang bijak+comel
Mr.Buddy ku dan Mr.Debot ku tetap menjadi pojaan hatiku...muwaaaaaahhhhhhh 1000x



Lot of L.O.V.E
izzati iskandar

6 comments:

Anonymous said...

adela iras2 sket.. ngan cite pada suami ye.. kang kembang la die.. hoho

IZZATI ISKANDAR said...

Cik JLC.....

hahahaha...tq...xkan kot cite kat die..bukan setakat kembang, nanti tido malam i pon xlena asyik nak suh comment die lagi....hahahaha

Anonymous said...

hahahahah! sampai camtu sekali ehh.. uiihhh dasyatt2.. hahahhaha!

IZZATI ISKANDAR said...

hahahaha.....xde la macam tu pon..takot2 ler....hahaha...kang kembang xmau kuncup2 plak....

Ayuraza said...

hahahahaha....
macam la..interest' entry..
besss baca..bes gelak..haha:P

IZZATI ISKANDAR said...

k.u: hahahahahahahhahaha...tq2...gelak kuat2 ye

IZZATI dan ISKANDAR

Daisypath Anniversary tickers