Name:
Phone no
Email Address:
Where Do You Live?
How Can We help You? Lose Weight
Gain weight
Improve Skin
Improve Health
Increase Energy
Nutrition For Pregnancy & Lactation
Earn Extra Income

This HTML form was created by Freedback.

ADS

Sayang Thaqif a. k. a Sayang Mr.Debot

First of all, thousand thanks and million 'syukran' kat korang sebab korang semua memang BEST jaga Thaqif..hahaha

So atas rasa ke'terima kasih'an, aku dengan bangga nya mention nama yg best2 ni sebagai penghargaan atas budi korang JAGA, BANTU, LAYAN dan SAYANG Mr.Debot kami...muwahhhhh....semoga pas ni Allah permudahkan urusan korang plak...

Sebagai Mak dan Bapak Mr.Debot, bukan kitorg lepas tangan xmo jaga Debot, tapi bile travel ni, byk betol kekangan yg terpakse mintak tolong kawan2 jagakan dia. Yelah, nak buat sus, salin lampin, dodoi2 Debot nak tido, buka dan tutup stroller Debot.....*ha, tulah salah satu dari beribu2 lemon tanggungjawab korang bile jadi mak dan bapak

Antara yang tersenarai dalam Anugerah Penjaga Kedua Mr.Debot Terbaik Lepas MakBapak dia adalah :
  • Uncle Qacen - selalu angkat stroller saya
  • Untie Nana - selalu peluk2 saya
  • Untie Waty - selalu suh saya puji dia
  • Untie Fina - yang kene tolak stroller kadang2
  • Untie Tima - juga penjaga stroller saya
  • Uncle Aizat - tolong gak tengok2 dan angkat saya yg berat
  • Untie Emy - Teman bergambar nagn saya
  • Uncle Remy - ??? Uncle Remy wat ape ek???hahahaha...lupe

Tengoklah betapa caring nye uncles dan unties ni kat Debot....









*walaupon xberapa nak senyum layankan aje unite ni...



*Tengah2 malam org nak tido sibook bergambar...nasib sy ni ok je....


 *Bahagia betol cam ni.....




*Buat2 tido je ni...merasa susahkan uncle nih...hahaha

*Lohh ngape unties2 ni....dah mcm wakil rakyat lak sy ni



Kan....betapa bahagianya Mr.Debot kami ek....hamboiiiiii



Regards,
Izzati Iskandar

No comments:

IZZATI dan ISKANDAR

Daisypath Anniversary tickers