Name:
Phone no
Email Address:
Where Do You Live?
How Can We help You? Lose Weight
Gain weight
Improve Skin
Improve Health
Increase Energy
Nutrition For Pregnancy & Lactation
Earn Extra Income

This HTML form was created by Freedback.

ADS

Have You Had Your SHAKE today?

Salam jumaat !!

Salam ceria & sihat semua.

Tup..tup.. dah hari Jumaat kan..sekejap je masa berlari2 skrg..sape rase cam gitu angkat tangan?? Hari ini sebenarnye plan nak tulis entry lain, tapi cam lain je entry yg tertulis ni..wahh sgt byk benda nak tulis dan share..bukan ape sebab tak mau semua perkara penting2 yang kene save dalam kotak memori fikiran ni hilang dan if nak paste atas paper and print out pulak takut banyak sangat kertas2 bertaburan dalam rumah.. so alternative adalah write & post dalam blog je..abis cite..so nanti if someone request that note ke hape ke, just share je dengan diorang...hehehe

So, ini adalah double post ok. Re-post ke dalam blog. Dah post dalam FB tapi biase la kalau post dlm FB nnti xtau tang mane nak cari dah sebab sejak 2 3 menjak tertukar kepad timeline ni, sgt menykitkan hati jek...cehhhhh

Pagi tadi borak2 dengan si Nazri. Owh dia adalah opismate aku suka melepak2 okeh... (*maaf nazri klo mu bace entry aku ni ye..hahaha)

Nazri :Ti, mu minum shake ok dop?
Aku : Ok je bg aku sihat & energy
 Nazri : Bini aku cite Prof. Dr.Muhaya pun minum SHAKE pagi2. Bini aku ni peminta setia Prof. Muhaya, sampai semua makanan kegemaran die die semua bini aku tau.
Aku : Oh yeke? Dah ko bile lagi nak bg family ko makanan sihat?

google pic ni dari blog http://pandadila.blogspot.com


Wahhhh..dan sangat wahhh.....Prof, kita serupa la..amik SHAKE dan minum Tea-mix juga...hopefully dapat duplicate semua positive aura from Prof. Jadi orang yang selalu berbahagia dengan hidup ini...#Amin

# Fewwwwiiittt korang bila lagi nak bg makanan sihat kat tubuh badan korang?? ce cite..ce cite?? sayang x dengan anak2 korang? sayang x dgn isteri korang? sayang x dgn kawan2 korang? sayang x dgn mak ayah korang? sayang x dengan adik beradik korang?  sayang x org yg sayang kat korang?


Korang jang malu2, jangan segan2 je dengan aku.. Nak jadi kesayangan org yg kita sayang, so bg lah mereka SIHAT!!

SMS @ pm aku laju2 : 017-9203587

Regards,
Izzati Iskandar

♥♥♥



















No comments:

IZZATI dan ISKANDAR

Daisypath Anniversary tickers