Name:
Phone no
Email Address:
Where Do You Live?
How Can We help You? Lose Weight
Gain weight
Improve Skin
Improve Health
Increase Energy
Nutrition For Pregnancy & Lactation
Earn Extra Income

This HTML form was created by Freedback.

ADS

Kempen Derma Darah Bukan.......

Salam Jumaat yang penuh baraqah semua,

Semalam unit tabung darah HoSHAS datang wat Kempen Derma Darah Bukan Derma Dara okeh!! Sila sebut dengan jelas & nyata.

Ramai opismate aku yg telah berhijrah kearah kebaikan (*alhamdulillah) telah bermurah hati menderma darah2 mereka (*sangat tersentuh jiwa aku konon2nye) kuikuikui.



*Borang register Lina konon2 nye.....ntah ikhlas ntah x Lina nak derme ni weh?? Owh ic kene block.. P&C.. umur pun cik Lina kita suh P& C kan..so kena lah bertindak mengikut arahan..hehe 


 * Oh diorang tengah busy isi borang...aku plak kene jadi makcik kamera..konon2 hari bersejarah nak diabadikan..hehehe 






* Tengok !! bertapa pemurahnye dan baik hatinya warga KMTPh. Berduyun2 & berebut2 nak derma darah. Memang terbaek la korang!!! hehehe


* Ohwh....jejaka2 konon2 idaman malaya yg x bape nak idaman sgt pun dah berhijrah byk wat kebaikan..Alhamdulillah.... same sibuk nak muncul dalam post aku ni..hahaha..#Taki & Kecik jgn marah wokeh..hahaha
  



* 2 pic kat atas ni mase sesi diorg test darah bagai semua. Staff HoSHAS yg x bape nak termasuk dlm kamera sgt.. #maaf bang...ade permintaan ckp xpayah sgt snap muka abg2 ni..nampak sipi2 pun dah ok..


* Oh..itu aku last2 sekali baru sempat interprem jugak..hahaha..itupun interprem ngan Lina... Ape? aku? Eh mesti lah nak derma jugak, tp setiap kali keikhlasan aku nak derma, diorg lak reject...bukan sebab TINGGI yg diorg reject k, tp sbb darah masin sikit katenye...hahaha


* Ni mmg sangat drama okeh pic ni....yg reality nye sikit je, yg lain semua D.R.A.M.A..hahahaha



* Cik Moni pun dengan bangga update status semalam....huhuhu 
#cik Moni ko jgn nak marah aku, aku print screen status ko..bangga sikit weh, pemes amos nnti. kire ko berbakti kepada rakyat Malaysia...siapa yg dapat darah cik Moni mmg abislah...

Ha, ape cite cik Lina?? mane pic die derma darah??owh sememang nye cik Lina kita mmg berDRAMA aje..hahaha..die mmg xleh derma atas sebab2 tertentu..xpasti katanya...so, impian tinggal angan2 jela cik Lina..hehehehe

So, aku petik ayat cik Moni, ha, anda pula bagaimana? Bila nak menyumbang bakti dengan menderma darah?



Love,
Izzati Iskandar



No comments:

IZZATI dan ISKANDAR

Daisypath Anniversary tickers