Name:
Phone no
Email Address:
Where Do You Live?
How Can We help You? Lose Weight
Gain weight
Improve Skin
Improve Health
Increase Energy
Nutrition For Pregnancy & Lactation
Earn Extra Income

This HTML form was created by Freedback.

ADS

Kisah Sepetang

Salam berbahagia dan salam sihat semua,

Hehehe...entry ni khas buat opis-mate aku yg memang glamour di jalan2 Jengka ni!!! Kisah sepetang ni bermula bila aku terima mesej mase dekat2 dah nak punch-kad balik :

"beb, telefeon aku segera. Urgent!!"

Kurang lebih camtu la ayat die...kenapa urgent?? Sebabnya..........

!
!
!
!
!
!
!
!
!


*Wan tengah berhempas pulas tolong tuka tayar Cik Moni....oh Wan ni husband Lina. Wan beruntung ade mamat ntah mane nak hulurkan bantuan ala2 nak gak jadi superhero tolong tengokkan ape2 yg boleh tolong..ceh..mentang2 lah kete Cik Moni...laju la nak bantu tu...cube yg jadi tu driver laki, kompem terus sambung minum air kat kedai je.


*Siapa Cik Moni?? ha ni lah dia...Cik Moni yg bertudung pink...kesian plak aku tengok. Ni mesti tgh bersoal jawab ngan Man. Man tu laki Cik Moni ye.


*Ha, ni pandangan kete Cik Moni yang terbengkalai di tepi jalan Jengka. Uishhh ni mesti Lina & Cik Moni tgh melepak minum2 kat gerai tinggalkan Wan sorang2 gi tukar tayar...Dalam hati Wan kompem membara sebab peluh2 wat sorang2, owner kete boleh plak berehat2 minum, dah r x ajak.

Hahahahahahaha...ini KISAH SEPETANG Cik Moni kita yang nak rush balik awal, jadi yg terakhir yg sampai rumah utk petang semalam.

Ape peranan aku??
Weh ade jugak peranan aku sikit2 dalam drama sebabak ni. Aku tolong hantar Lina ke tempat kejadian sbb laki die si Wan tgh berpeluh2 tukar tayar Cik Moni, jadi xsempat nak amik dia..hahahahahaha....

Moralnya??
macam nak tergelak jugak dengan drama sepetang cam ni.....Cik Moni kompem mase ni tengah hangin2 badan sbb lambat balik. So , kepada Cik Moni, banyakkan istighfar dan berselawat okeh..Teruskan usaha mem'post' tazkirah pagi2 di FB. Tu sebab Allah hantar pertolongan dengan cepat semalam..hehehehe.


*Cik Moni, ko jgn amrah aku pulak.....cerita diatas bukan rekaan. Tiada kene mengena dgn org lain yang hidup atau mati.

*Cik Moni baju yg ko pakai tu memang kene simpan elok2 dalam almari, x pun kene rendam dgn air Yassin..baju yg agak suu-wey sikit bila ko di jalan raya...hehehe (astagfirullahazim..khurafat..sila jgn caye)



Senda sepetang,
Izzati Iskandar

No comments:

IZZATI dan ISKANDAR

Daisypath Anniversary tickers