Name:
Phone no
Email Address:
Where Do You Live?
How Can We help You? Lose Weight
Gain weight
Improve Skin
Improve Health
Increase Energy
Nutrition For Pregnancy & Lactation
Earn Extra Income

This HTML form was created by Freedback.

ADS

Sayang ISTERI tangan-tangan


Tajuk & isu yang agak sensitif kot rasanya. Apa pun, isu yang 'universal', memberi gambaran dan maksud yang luas terhadap seseorang individu itu. Maka, berfikir dan fahamilah secara rasionalnya.

Artikel yang diadaptasi dari sinarharian.com (jumaat,30/04/2010)

Biasa kita dengar perumpamaan "sayang anak pukul-pukulkan, sayang isteri tinggal-tinggalkan" Namun dalam konteks perkahwinan hari ni, dengan pelbagai halangan dan pancaroba yang dihadapi pasangan, isteri juga memerlukan 'treatment' sama macam anak-anak.

Wah, macam menakutkan je statement ni kan...aku yang bertindak sebagai seorg isteri yang baik dan mithali sejati pon takut gak dengar tazkirah ni..huhuhu...mula la berpikir2 negetif tahap gaban impak maksima, ye la mana tau esok lebam mata, lusa koyak telinga, tulat tercabut hidung.Uishh xsampai setahun penuh plak tanah perkuburan..stop bab2 mengarut ni..mohon maaf ye, kite sambung semula ya

Kaum isteri ni perlu 'ditangan-tangankan' agar tidak tersasar dari landasan dan matlamat perkahwinan itu sendiri. Walaubagaimanapun, perlu diingat kan bahawa "sang suami", tidak seharusnya menyalahgunakan kuasa mereka! disini nak di tegaskan sekali lagi. Suami TIDAK seharusnya MENYALAHGUNAKAN kuasa ya, apatah lagi MENGAMBIL KESEMPATAN atas KEKURANGAN ISTERI kerana "sebaik-baik kesenangan itu ialah seorang isteri (wanita) solehah"

to be continued...

No comments:

IZZATI dan ISKANDAR

Daisypath Anniversary tickers