Name:
Phone no
Email Address:
Where Do You Live?
How Can We help You? Lose Weight
Gain weight
Improve Skin
Improve Health
Increase Energy
Nutrition For Pregnancy & Lactation
Earn Extra Income

This HTML form was created by Freedback.

ADS

Rahsia Tarikh Lahir

Korang sume.....wahh sangat lame dah xupdate kot..bz lorrr...bz dengan family lagi, kerja lagi!!adushhh....nak jadi suri rumah sepenuh masa boleh x??hehehe...ade x suri rumah sepenuh masa yg bergaji??opkos ade...tu lah aku nye cita2..hahaha....kenapa bergaji??? kalau suami aku a.k.a Mr.Buddy seorang jutawan, insyaallah lah kompem aku bergaji walaupun goyang kaki..tapi kalo Mr.Buddy aku seorang yang pekerja biasa yg menerima gaji bulanan dari boss nye, maka akan aku gapai cita2 ku sebagai suri rumah sepenuh masa dengan bergaji melalui cara yg lain...hahahaha...apakah cara nya??? wahhhhh.....insyaallah bila aku dah laksanakan nanti, rahsianya akan aku kongsi dgn uoll....

Ape kene mengena rahsia tarikh lahir dengan cite aku kat atas?? hahahaha....macam xde ckaitan pon kan. xpelah...di pendekkan cite nye..sebenarnya, ada kaitan..so ini bukanlah kepercayaan 100%...jgn terlalu percaya kerana akan menyebabkan syirik...ia berdasarkan kajian sahaja. Ini lah yang dikatakan Kajian Metafizik.

Sebabnye? mungkin..mungkin kita boleh kenali keupayaan atau kelebihan kita yang selama ini terpendam dan kita xketahui boleh dicungkil atau diasah utk menjadikan diri kita lebih kehadapan... Misalnya, kelebihan dari tarikh lahir adalah 'seorang yang kuat berdaya-saing'....mungkin akan menambahkan lagi motivasi dirinya dan lepas ni die lebih bersemangat utk mencapai kejayaan.......hehehe

Ni kes lepas attend kursus la ni.....sebab tu aku agak keterujaan utk sharing dgn korang sume..

*google image
So, kita layan and tgk perkiraan bg tarikh lahir diri aku dulu ek....


10  05  1987
1   5   1   6
6     7


So, element utk diri aku adalah no 4

Element tenaga aku adalah TANAH
Core : Ilmu dan perancangan, kehidupan
Sub Core : Duit    *wahhhhhhhhh
Drive : Duit dan keluarga
Life Factor : Sendiri @ Independent 


So keterangan, keterangan lain..malas nak masukkan..hehehe!!!

If korang berminat nak dapatkan jawapan bagi TARIKH LAHIR korang, tanpa segan silu, sila lah terus email aku di izzati.sis@gmail.com untuk aku buatkan secara kaedah metafizik bagi korang secara FREE. Saje suke2 je.....so kalau x terlalu sibuk, insyaallah aku tolong korang buatkan ye....


Regards,

Jangan lupe send terus TARIKH LAHIR korang kat aku, so aku kirakan secara FREE of CHARGE je insyaallah...



Izzati Iskandar



 








1 comment:

nurufarhina said...

weyh..aku da lama tahu benda ni...3 thn lepas ada org ajar aku..

IZZATI dan ISKANDAR

Daisypath Anniversary tickers