Name:
Phone no
Email Address:
Where Do You Live?
How Can We help You? Lose Weight
Gain weight
Improve Skin
Improve Health
Increase Energy
Nutrition For Pregnancy & Lactation
Earn Extra Income

This HTML form was created by Freedback.

ADS

Slot Terbaru

Tak terlambat lagi kot nak ucap "selamat Tahun Baru 2012" kat korang sume...hahaha, terlewat skit la sbb dah lame xupdate belog ni kot...al-maklumla byk plak keje skang nih..bertimbun2 tggu Q nak di selesaikan...tambah2 plak si Mr.Debot terlebih aktif skang...hannndoiiii byk pulak mulutnye skang... 

Cite pasal 2012, adoooyai, makin byk plak slot tv+drama yang muncul utk ditonton.Ni penangan Tentang Dhia la ni jadi terminat kat Nora Danish...sampai Mr.Buddy aku pon layan dari awal sampai akhir....hahahaha.

Beb, wa cakap talak tipu punya, incik Kandar muka ganas hari2 sharp kol 7 malam je berebut2 chop tempat depan tv nak tgk Dhia & Zikir.hahahaha Ni muncul plak drama baru kat TV9 "Ariana Mikhail" mula 16 January 2012 ni tiap2 isnin & selasa. 



Cerita bermula di Paris,France dimana Mikhail telah tamat pengajiannya di Universiti Kingston,London pergi bercuti ke Paris dengan sahabat karibnya Jamil yang merupakan senior Mikhail di universiti,hubungan mereka rapat seperti abang dan adik.. Dalam percutian itu,Mikhail berniat hendak mencari teman wanita Peranchis kononnya. Tetapi adalah disebaliknya telah bertemu dengan Ariana juga singgah bercuti ke Paris dariAmerika Syarikat sebelum pulang ke Malaysia. Ariana yang lulusan hiasan dalaman bercuti bersendirian kerana ingin mencari pengalaman dengan dunia hiasan di Eropah. Dalam pertemuan itu berlaku disebuah cafe di bandar Paris, Apabila Ariana membantu Mikhail daripada di marahi yang cuba mengorat wanita Peranchis dengan mengaku Mikhail teman lelakinya. disebabkan Mikhail tidak memahami bahasa ’Peranchis’. Mikhail marah dengan tindakan Ariana yang melepaskan peluangnya tetapi Ariana menjelaskan pada Jamil yang kebetulan ke tandas akan perbuatan Mikhail mengusik wanita peranchis yang telah mempunyai teman lelaki itu salah. Lainlah kalau wanita itu yang berminat dengan Mikhail. Sikap Mikhail yang tidak berterima kasih serta berlagak dan sombong membuat Ariana tidak berminat untuk berkawan walaupun dia tahu mereka sebangsa.



Keterujaan bertambah sebab diorang shoot kat Paris ye, tengok belakang tu de Eiffel Tower okehhh... Mr.Buddy mesti lagi teruja kot sebab die memang nak ke Amsterdam pastu pass by ke Paris dan amik tren ke Old Trafford nak tgk go,go glory MU main secara live...Mr.Buddy kate mini Europe Tour...cettttt.....wahhhh...wahhhh

Okeh, nanti jom ramai2 kite pakat tengok si Nora & Sein nih berlakon same ek.






Best regards,
Izzati Iskandar

No comments:

IZZATI dan ISKANDAR

Daisypath Anniversary tickers