Name:
Phone no
Email Address:
Where Do You Live?
How Can We help You? Lose Weight
Gain weight
Improve Skin
Improve Health
Increase Energy
Nutrition For Pregnancy & Lactation
Earn Extra Income

This HTML form was created by Freedback.

ADS

Backdated : Agar-agar M.I.L.O

Salam 1 Rejab semua.....

Sebenarnya ni macam cite dah lapuk dah..tapi tetap nak cite sebab sepanjang aku pregnantkan Mr.Debot atau yang kali ni, aku  xpernah langsung pon ngidam ape2... *eh yeke?? ye..comfirm seconfirmnye... hatta loya2 ke makan masam2 ke nak asam ke morning sickness ke semua x de sampai la yang pregnantkan insyaallah 'Adik' Mr.Debot ni... Syukur & terima kasih ya Allah sebab sayangkan aku & permudahkan urusan aku sepanjang pregnant (kecuali Mr.Buddy...haha die ade kot loya2 ni, suka makan masam2..terbalik plak).

Cume pada bulan April lalu, aku punye opismate update status dlm FB pasal agar-agar MILO yg pekat+likat..perghhh kecur air liur...aku de tercomment n ckp kat die mcm sedap je dan xsangke2 25 April tu die buatkan pulak untuk aku sebekas khas utk aku...sebenarnye 2 bekas..sebekas kongsi2 org dlm opis, sebekas lagi aku punye ngadap sorang...memang terharu betol...tengssss Puan Moni keropok moni !! 

sila click pada pic utk besarkan dan merasa kecur air liur okeh

Alangkah bahagianya bile tengah2 sejuk dari dlm freez tu bawak kuar dan ngap..perghhh...6 ketul tu aku sekali hadap je dlm beberapa saat!! Best..best..beginilah kasih syg opismate..ngeh..ngeh..ngeh

Pssssstttt... korang mesti leleh2 air liur..tp memang mantap+terbaek dr ladang beb.... 



Best,
Izzati Iskandar



1 comment:

Admin said...

terliur den ! Hehhehee..

IZZATI dan ISKANDAR

Daisypath Anniversary tickers