Name:
Phone no
Email Address:
Where Do You Live?
How Can We help You? Lose Weight
Gain weight
Improve Skin
Improve Health
Increase Energy
Nutrition For Pregnancy & Lactation
Earn Extra Income

This HTML form was created by Freedback.

ADS

Gaji HERBALIFE Masuk Beb!

Salam Jumaat & salam saiyyidul ayyam semua,

Semoga hari2 anda lalui hari ini lebih baik dari semalam. Mesti korang semua masih dlm mood kekecewaan & frust sebab semalam Harimau Malaya x dapat melangkah ke akhir seperti yg diharapkan. Aku pun sama2 rasa frust sebab permainan yg unfair. Sob, sob, sob :( sebab aku dah cadang2 jugak nak book tiket akhir nanti. Tak pelah, janji HM dah tunjukkan permainan mereka sebaik mungkin sampai 'Mat Yo' siap bersilat tengah padang kata Hasbullah Awang. Hahahaha. Ape pun Harimau Malaya tetap menjadi pujaan aku..cewaaaah

Lain pulak halnya dengan semua HERBALIFER hari ni. Mood rasa kecewa semalam dah terubat sebab mood happy gaji nak masuk beb esok!! Gaji beb, gaji. Oh kalau korang nak tau, gaji HERBALIFE masuk setiap 15hb setiap bulan ok!! Mesti hari ni org2 HERBALIFE tengah buat list ape yg nak beli kan? Korang memang super dasyat..

Aku tulis entry ni bukan sebab nak menunjuk jauh sekali rasa riak # Masya Allah, sebab kalau nak banding dgn diorang yg lain semua lagi tinggi2 beb gajinye. Aku nak cerita sbb nak korang tau, kita usaha kuat mane, ha itu yg kita dapat. Aku dgn Kandar ni sekadar cari duit poket tepi sbb kitorg pekerja sepenuh masa yg berdedikasi. HERBALIFER yg lain ramainye full-time & student, so commitment x banyak sgt macam aku. So padan lah dengan usaha diorang yg super mabeles tu gaji nye. Aku punye, sekadar lepas batuk tepi tangga berpatutan la dengan usaha kitorg yg sekadar batuk2 tepi tangga jugak. Subhanallah, malasnye kitorg kan. Haipp Kandar, kerja kuat2 sikit, boleh banyak2 bayar zakat mudah2 han lagi Allah bersihkan rezeki kami. #Ameen

klik kalau korang nak tengok. 

aku dah specifickan lagi

 statement DECEMBER baru keluar


Ok, 2 gambar kat atas tu gaji aku yg dibayar utk bulan NOVEMBER 2012. So utk DECEMBER 2012 esok keluarnya. Jadi kompem2 la duit xmasuk lagi kan. Tapi payment dah seminggu keluar. Subhanallah, rezeki ALLAH itu sangat luas cuma kita saje yg kena rajin berusaha. Rezeki yg ALLAH bagi kat kami ni berapa lah sangat (bukan nak kufur nikmat tapi nak bandingkan dgn org lain) tapi kami tetap bersyukur ya ALLAH. Lain kalau nak dibanding kan dengan Mamy Poko yg umurnya baru 20 tapi 5 angka kot setiap bulan. kalau xsilap lebih dari RM10,000 sebulan atau lagi super hebat Mel a.k.a Amalina Peter yg umur baru 23 tapi income dia 6 angka kot. lebih dari RM100,000 sebulan. Ini bukan auta, bukan tipu2, bukan reka2. Ini yang sebetulnya. Usaha diorang yg sangat super hebat tu disampaing dgn niat diorg tu ALLAH bayar dgn setimpal.

Semoga ALLAH terus redha dengan kita semua, dan semoga ALLAH berkati rezeki yg diberikan dan limpahkan kasih-syg ALLAH buat aku sekeluarga dan korang semua. #Ameen





KAMI MENCARI SESIAPA YANG INGIN NAK BUAT PART-TIME/EXTRA INCOME UNTUK BEKERJA SAMA2 KAMI
UPGRADE YOUR LIFE NOW
ASK ME HOW
017-920 3587 (izzati) 012-959 2119 (iskandar)



I am nothing but ALLAH is everything



Double i
Izzati Iskandar


No comments:

IZZATI dan ISKANDAR

Daisypath Anniversary tickers