Name:
Phone no
Email Address:
Where Do You Live?
How Can We help You? Lose Weight
Gain weight
Improve Skin
Improve Health
Increase Energy
Nutrition For Pregnancy & Lactation
Earn Extra Income

This HTML form was created by Freedback.

ADS

Oh!! NBS 5736

Salam sihat & ceria semua!

Hari2 bangun pagi kena bersyukur sebab ALLAH bagi extra 1 hari lagi untuk kita terus bernafas di bumi ALLAH yg maha luas ni. Semoga ALLAH lebih memberkati hidup aku dan korang semua, lebih beri kasih sayang pada kita, dan murah kan rezeki kita semua. Allahumma amiin.

Pagi tadi tak de lah terkejar2 sangat nak ke tempat keje, sebab hari ni awal sikit, tapi xde la bawak kete melinggang kangkung cam gitu. Cuma hari ni agak 'terkejut mak' sebab hampir ade insiden, tapi nasib ALLAH masih bagi peluang & sayang aku lagi. Fuhhhh

Ceritanya cam gini, pagi tadi aku nak potong lori balak yg ada 2 langkau depan aku. Depan aku si Avanza, and then depan Avanza itu adalah lori balak yg mmg kompem2 la berat. So, Avanza tu mcm xde hint nak motong, dengan sehemah yg mungkin nak potong aku pun bagi la signal, dan2 nak potong, baru je nak potong, tanpa bagi signal tiba2 si Avanza tu cross jalan aku, sama nak potong jugak. Ha, korang macam boleh imagine kan, tp utk bg clearkan lagi, aku dah siap2 lukis dah.

Tapi maaf la lukisan gaya cakar ayam kot..hahaha sebab melukis tu bukan bidang aku..hahahaha ;p

 
Aku dah siap labelkan sekali semua..hahahaha. Oh sebab xreti & langsung xpandai melukis, 'tangan bangku' haha maka semua bentuk kerete ke lori ke aku lukis petak juga ye. 1 tu adalah lori balak, 2 si Avanza, 3 kompem la aku yg berhemah tu. Tengok kiri kanan jalan tu, kan ade mcm belon2, itu bukan belon ok, itu sawit2 hutan2 bagai. Kan ke jalan jengka, kompem la byk sawit2.

Ha, kejadian ni jadi kat jalan antara jengka 15 dan jengka 16. Kan jalan yg straight tu, sape penah lalu, tau kot. Jalan tu dari dulu mmg teruk, baiki pun tetap teruk jugak, lobang sane sini + tepi2 tanah yg xbape elok jalannye.

Aku mula2 dah siap2 bagi signal nak potong, cool je aku nak potong, tibe2 si Avanza boleh plak cross jalan aku, tanpa bg signal. Makk aii terkejut r aku, nasib aku sempat kontrol stereng beb. Tapi terjatuh gak r kete aku kat tanah tepi jalan tu, masuk lubang2 kecik. Tengok no tu. 1 Avanza tu main cross je aku, no 2, aku terjatuh dan termasuk kat lubang kcik tepi jalan. Hati aku sakit jugak. sebab dia ape pun xde buat. Angkat tgn ke ape ke, yg die buat die terus pecut. Takut r tu dah salah.

Hello abang!!! kita same2 pengguna jalan raya, jalan tu bukan jalan abg sorg, berhati2 sikit. Bukan abang aje lambat nak ke tempat keje, semua org pun macam tu. Bertolak ansur la sikit abang. Bukan nak dengar abang ucap maaf pun, tp sekurang2 nye angkat la tgn tanda maaf. Mentang2 kereta aku bawak kecik, macam di ayam2 kan aje.. Lagipun abang Avanza, jalan jengka ni xbape elok, lubang sane sini, kesian sikit kereta org lain.

Peringatan juga untuk brother tu dan aku, nak potong, tgk dulu cermin belakang, kiri kanan. Line clear, boleh la potong bang!! Aku pun kejar la kete tu sbb nak snap die punye plat no. So korang, jumpe mamat NBS 5736 ni, AVANZA, kirim salam kat die ye. cakap, jangan nak pikir diri sendiri aje. 



# Maaf bang, saya tersnap pic abg. Nasib ALLAH syg saya hari ni bang, xjadi ape2, buatnye jadi sesuatu kat saya, kesian suami & 2org anak kecik sy tu.  Korang2 termasuk diri aku, bukan kena bayar pun cakap mintak maaf, kita kan orang Melayu yg penuh dgn budi bahasa. Jadi berbudi bahasalah kita dijalan raya. Subhanallah... semoga ALLAH lembutkan lagi hati aku ni. Semoga ALLAh tebalkan lagi ketabahan dalam diri aku yg lemah ni.



UPGRADE YOUR LIFE NOW
ASK ME HOW
017-920 3587 (izzati) 012-959 2119 (iskandar)



I am nothing but ALLAH is everything



Double i
Izzati Iskandar

No comments:

IZZATI dan ISKANDAR

Daisypath Anniversary tickers