Name:
Phone no
Email Address:
Where Do You Live?
How Can We help You? Lose Weight
Gain weight
Improve Skin
Improve Health
Increase Energy
Nutrition For Pregnancy & Lactation
Earn Extra Income

This HTML form was created by Freedback.

ADS

1 Rahmat

Salam ceria & salam sihat semua.

Salam Jumaat semua.

Bersyukur hari ini kerana Allah masih beri kita sihat berbanding dgn kawan2 kita yg terlantar sakit dan bersyukur atas nikmat yg paling besar kerana Allah masih hidupkan kita berbanding dgn rakan2 kita yg telah pergi meninggalkan kita. #Subhanallah.

Apa kaitan dengan tajuk RAHMAT hari ini? 

Sekarang status kawan2 kat FB byk yg telah pregnant. Alhamdulillah tambah lg umat Nabi Muhammad s.a.w. Tapi ramai jugak yg statusnya pening2, muntah2, loya2, morning sickness, alahan semua tu kita rasa kesian & sedih kan. Tapi tu semua pengorbanan jadi ibu. Macamana mak kita dah lalui, mcm tu la sekarang turn kita pulak yg rasa. 

Tapi Alhamdulillah sehingga hari ini, dah selamat lahirkan 2 org cahaya mata yg super gojes tu ,tp sikit pun Allah x bagi aku rasa pengalaman tu semua. Betul, setiap org lain2 pengalamannya, tapi sepanjang 2x aku mengadung, dari start mengandung sampai melahirkan, tak ade benda yg aku pernah mengidam, xde benda yg aku mintak dgn Kandar, xde benda jugak yg boleh buat aku muntah bagai. Kuasa Allah kan. 


Ni pic mase gi Kundasang, Sabah. Masa ni 12 Mei 2012 2minggu sebelum deliver Ajmal Ariff okeh. Ajmal lahir 27 Mei 2012. Jangan tanya macam mana aku boleh lepas naik flight. hahahaha. Masih cergas & tersenyum riang aje tu. hahaha


Ni pic atas & bawah dengan semua kakak2 ipar & biras aku masa kat Ho Chi Minh. Alhamdulillah, selamat juga & xde apa2 rasa pun.  Masa ni dah baby 31 minggu kalau xsilap. Sebab xpernah rasa apa2 atau pening2 kot, itu sebab Kandar berani bawak gi mana2. Kire ala2 super woman kononnya. huhuhu



Semua kakak2 ipar aku & kawan2 opismate cakap, xkena dan xmerasa morning sickness & alahan masa mengandung tu adalah 1 rahmat. Kakak ipar aku yg kedua ckp, kalau la mengandung tu senang bg die, die nak aje mengandung selalu. Sbb kene morning sickness & alahan yg teruk sampai 9bulan kandungan, die dah serik mengandung. Ramai yg cakap, kalau kita xde rasa semua2 yg menyusahlan masa mengandung adalah 1 rahmat. Ameen

Semoga Allah terus kurniakan rahmat itu pada aku & aku doakan semoga korang2 yg baca ni pun tak akan mengalami kesukaran masa mengandung. Ameen.

Korang yg tengah mengandung atau yg plan nak mengandung, if korang rasa xmau kena morning sickness dan nak bagi baby korang dapat khasiat nutrisi yg bagus, jgn lupa amik HERBALIFE. Rata2 testimoni org yg mengandung atau mengalami alahan amik herbalife, Alhamdulillah ok aje aku tgk. Tapi bergantung pulak pada kehendak Allah. Cuba lah, kita kan kena berusaha. InsyaAllah, siapa tahu apa yg kita usahakan itu, Allah akan banu permudahkan.  :)

INGIN SIHAT & BERTENAGA TIDAK KIRA APA JUA USIA?
CONTACT 017-9203587 / 012-9592119

I am nothing but ALLAH is everything



Double i
Izzati Iskandar





No comments:

IZZATI dan ISKANDAR

Daisypath Anniversary tickers