Name:
Phone no
Email Address:
Where Do You Live?
How Can We help You? Lose Weight
Gain weight
Improve Skin
Improve Health
Increase Energy
Nutrition For Pregnancy & Lactation
Earn Extra Income

This HTML form was created by Freedback.

ADS

Terima Kasih Korang!

Salam sihat & ceria,

Rasanya xterlambat kot lagi ucap Tahun Baru 2013. Tapi entry ni bukan berkaitan dengan azam tahun baru ke, perubahan tahun baru ke dan sebagainya, tapi cuma yang penting setinggi-tinggi syukur padaNya dan ucapan ribuan terima kasih buat semua org yg terlibat secara langsung atau tidak.




Pertama sekali panjat syukur kepada ALLAH kerana masih lagi diberi ruang utk bernafas. 2013 ni InsyaAllah tahun yang penuh dengan keberkatan dan limpahan rezeki dariNYA buat kami sekeluarga. Benarlah kata2 dari ramai insan2 yg baik hati berpesan pada aku.  

"IZZATI, ALLAH TURUNKAN UJIAN SEKARANG BUAT KAU, SEBAB ALLAH NAK BAGI SESUATU YG LEBIH BESAR"

Alhamdulillah, betul, ALLAH itu maha adil. Rezeki yg tiba2 meluas datang pada tahun 2013 ini. Terima kasih buat korang semua. Aku rasa bertuah sgt sebab aku punyai keluarga yg cukup hebat. 

  • Aku punyai adik-beradik yg hebat (abang & adik), 
  • Aku punyai mak abah yg hebat, 
  • Aku punyai mertua yg hebat, 
  • Aku punyai kakak2 ipar yg hebat & baik hati (long, ngah, cik dee, andak & kak mawar), 
  • Aku punyai kawan2 yg sgt hebat, 
  • Aku punyai rakan2 sekerja yg hebat juga (sayang korang2 yg ada kat KMTPh),
  • Aku punyai team SUPERWOMAN yg sangat baik hati & hebat (yana, bada, wawa)
  • Aku punyai anak2 yg cekup hebat dan
  • Aku ada 'kawan baik' & suami yg sgt hebat.

Terima kasih korang2 diatas. Aku bertuah sebab ada korang sebagai keluarga aku. Tapi yang paling maha hebat semestinya ALLAH, sebab ALLAH yg maha hebat maka Dia datangkan aku dengan org2 yg hebat macam korang2. Doa2 korang utk kami bila ALLAH dtgkan ujian pada kami, ALLAH dengar dan makbulkan. Terima kasih, terima kasih, terima kasih.




TINGKATKAN TARAF HIDUP ?


017-920 3587 (izzati) 012-959 2119 (iskandar)



I am nothing but ALLAH is everything



Double i
Izzati Iskandar


No comments:

IZZATI dan ISKANDAR

Daisypath Anniversary tickers